2013. február 24., vasárnap

5. Crazy day on the beach ;D

Itt is van az 5. rész:) Köszönöm az eddigi hozzászólásokat, az oldalmegjelenítéseket, és a két feliratkozót! ;) Ha elolvastátok, komizzatok lécci az oldalra! Jöhet rossz is jó is! Jó olvasást*-*

*Sophie szemszöge*

A vicces délelőtt után, amit a fiúkkal töltöttünk, fáradtan érkeztünk haza. Mindenki olyan volt, mintha áthajtott volna rajta egy úthenger. Még nem szoktunk hozzá, hogy Los Angelesben minden olyan pörgős, és itt mindig történik valami.
-Áhh, azt hiszem a nap hátralevő részét ezen a kanapén fogom tölteni! - mondta Barbi miközben a bútorra mutatott. - Én innen fel nem állok egy darabig!
A kijelentésével mind egyet értettünk, és erőtlenül lehuppantunk mellé. Mindenhol hülyeségek mentek a TV-ben. Végül megállítottuk az egyik csatornán ahol éppen a ,,hírességek hírei" ment. Egy öltönyös fickó beszélt. Unott pofával hallgattuk, mígnem egy eléggé érdekes hírrel állt elő:
,,A napokban James Maslow a Big Time Rush egyik énekese, egy számunkra ismeretlen lánnyal jelent meg egy díjátadón. Vajon ki lehet ez a rejtélyes lány?" - mondta, miközben a képen látható volt James és Vicky, ahogy a közönség soraiban ülnek. ,,Talán a rokona? Vagy a régi barátja? Vagy netán az újdonsült barátnője?" - ezeknél a szavaknál egy óriási kérdőjel jelent meg Vicky arcán a képernyőn.
Mosolyogva pillantottunk felé.
-Vagy esetleg a szeretője? - kérdezte Dorine elmélyítve a hangját, hogy hasonlítson a fickóra a TV-ből.
-Na jó elég! -nevetett Vicky, miközben nekidobott Dorine-nak egy párnát. Ekkor már mindenki szakadt a röhögéstől.

*Dorine szemszöge*

Ebéd után rettentően unatkoztunk. Valahogy még nem sikerült lépést tartanunk az itteni élettel. Végül közös megegyezésre, kimentünk a tengerpartra. A víz csodaszép volt, de nem voltunk egyedül. Többen is kijöttek ebben a jó időben hűsíteni magukat.

 /Dorine/

 /Vicky/

 /Barbi/

/Sophie/

*Sophie szemszöge*

Nagyon jól éreztük magunkat. Egyszer csak azt vettem észre, hogy mindenki csöndben maradt. Épp hátra akartam fordulni, hogy megnézzem mitől halkult el mindenki, amikor valaki hátulról megfogta a derekamat, felemelt és bevitt a vízbe.
-Hééé engedj el! - kiáltoztam nevetve.
-Ahogy parancsolod! - válaszolt a hang majd beledobott engem ruhástól a vízbe. Amint feltápászkodtam megállapíthattam, hogy Logie volt az.
-Ezt most miért kellett? - kérdeztem legörbült szájjal, és próbáltam bedobni egy kis műdurcát.
-Ez jár a gonosz sapkalopóknak! - nevetett rám miközben a fején lévő fekete sapira mutatott. Válaszul csak kinyújtottam rá a nyelvemet.
-Amúgy, hogyhogy ti itt? - kérdezte meglepődötten Barbi.
-Hát, ma hamar elengedtek minket a stúdióból - magyarázott Kendall - és gondoltuk kijövünk a partra!
-Dorine hol a francban van? - kérdeztem hangosan amikor észrevettem, hogy valaki hiányzik a csapatból.
-Ő.. hát az előbb még itt volt! - magyarázkodott Carlos zavartan.
-Héé nézzétek! - mutatott oda Logie egy vízisíző lányra.
-Jesszusom az Dorine! - tört ki belőlem a nevetés, mikor felismertem a lányt. - Áuuucs az fájhatott! - kiáltottam mikor észrevettem, hogy mekkorát taknyolt a vízen.
-ÚÚÚÚ! - vágták rá a többiek is kórusban.
Mikor kijött a partra mind odaszaladtunk hozzá.
-Dorine, te mi a frászt csináltál az előbb? És egyáltalán mikor mentél el? - kérdeztem tőle a hasamat fogva a röhögéstől.
-Hát vízisíztem! - mondta, mintha ez lenne a legtermészetesebb dolog a világon - Kérdeztem, hogy nem jöttök? De mindannyian csöndben álltatok, és vártátok, hogy Logan megijessze Sophiet, így hát egyedül mentem.
-Pffhhh..... - tört ki a nevetés, most már mindannyiunkból.

*Vicky szemszöge*

Még egy órát szórakoztunk a vízben. Mindenki tök idiótának nézett minket, de nem baj, mi így éreztük jól magunkat. Vizes ruhában kullogtunk a tengerparton a többiektől kicsit lemaradva Jamessel. Egyszerűen imádok vele lenni!
-Nem kéne felzárkóznunk? - kérdezte tőlem mosolyogva.
-Nem, minek? Tudom, hogy nehéz nélkülünk kibírniuk akár egy percet is de..! - nevettem vissza rá.
-Egoooo! - nézett rám, már ő is nevetve. Hirtelen lelassultak a lépteink, és maga felé fordított. - Vicky én nagyon szeretek veled lenni! Minden veled töltött perc.... - ekkor kicsit közelíteni kezdett az arcunk egymáshoz amikor Carlos kiabálására elugrottunk egymástól:
-Héé lusta népség! Haladjatok már, rátok vár az egész csapat!
Kissé csalódottan, de nevetve futottunk a többiek után.

*Sophie szemszöge*

A srácok hazakísértek minket. Elköszöntünk tőlük, és letörölhetetlen mosollyal futottunk be az ajtón. Los Angelesbe költözni jobb ötlet volt, mint azt valaha is gondolhattuk volna. Ezek a fiúk pont olyan őrültek mint mi, nem is tudom nélkülük, hogy boldogulnánk ebben a nagyvárosban.
Meghallottam, hogy felcsendült a telefonomból a ,,Windows Down", elővettem a zsebemből és kíváncsian szóltam bele a telefonba.
-Háló?
-Háló? Sophie Morgan? - kérdezte egy női hang a vonal másik feléből.
-Igen!
-A bérelt lakás ügyében telefonálok. Csak emlékeztetni akarom, hogy a havi pénzt még a héten be kéne fizetni.
-Egy pillanatra tartaná?
-Hát persze.
-Dorine, nem megkértelek, hogy fizessétek be a lakást? Most hallgathatom, ahogyan panaszkodik a pénz miatt!
-Bocsi, teljesen kiment a fejemből! - kiáltotta, miközben kezét a homlokára csapta. Szememet égnek meresztettem.
-Itt vagyok - szóltam végül bele a telefonba - A pénzt pedig amint tudjuk befizetjük.
-Rendben! - szólt a komor női hang - Akkor viszlát!
-Viszlát! - köszöntem el majd elmeséltem a többieknek a telefonbeszélgetésemet.

*Vicky szemszöge*

Bementem a szobámba és elővettem a laptopomat. Felnéztem twittere, hogy mi történik a világhálón. Rettentően meglepődtem. Mindenhol szinte rólam és Jamesről beszéltek. Persze voltak jó és rossz akaróim is:
,,Nem tudom ki lehet ez a lány, de remélem összejönnek Jamessel!" vagy ,,Úúú, ki ez a rib*nc? Ha megtalálom...."
Inkább kikapcsoltam a gépet, nem akartam ma ezzel foglalkozni. Inkább azon járt az agyam, hogy mi lesz velem és Jamessel? A sajtó már ezer féle történetet kitalált, de vajon a valóságban mi lesz?

*Barbi szemszöge*

Nagyon jól éreztem ma magam. Kendall is tök jó fej, bár előtte kicsit ellenszenvesnek találtam, nem tudom miért. Hisz jófej, és iszonyat vicces srác, de persze csak barátként gondolok rá. Santa Monicában megfogadtam, hogy most egy ideig nem pasizok. Hogy miért? Ez igen egyszerű. Volt ott egy nálam picivel idősebb barátom, Tom. A kapcsolatunk teljesen zűrzavaros volt, és kiderült, hogy még az előző barátnőjével sem szakított. Megmondtam neki, hogy vagy otthagyja a lányt, vagy én hagyom el, mert én ezt nem csinálom tovább. Persze azt hazudta nekem, hogy otthagyta, vége van. Még szerencsém, hogy elköltöztem, mert lehet, hogy megbocsájtottam volna neki...

*Dorine szemszöge*

Még mindig fel voltam pörögve a vízisítől. Fogalmam sincs miért próbáltam ki, talán hatással van rám a srácok hülyesége. Felmentem twittere, hogy kiírjam mekkora élményben volt ma részem:
@DorineClark: Vízisí! Wohooo! :)

*James szemszöge*

A TV, a sajtó és az internet is csak rólunk beszélt. Félek, hogy ezzel elijesztem Vickyt. Mi van, ha megrémül ettől az egész felhajtástól, hisz nekem sem kéne, hogy mindenféle emberek lehordjanak, és sosem történt dolgokat kreáljanak rólam.
-Hé haver, minden rendben? - sétált be az ajtómon Logan.
-Jah, aham persze! - feleltem, mikor feleszméltem a gondolataimból. - Csak tudod, félek, hogy elijesztem Vickyt, és nem akar majd velem  lenni, ha rájön milyen pörgős mellettem az élet.
-Viccelsz? Igaz még alig ismerem, de annyi biztos, hogy nem retten vissza attól, hogy most minden szempár kíváncsian rátok mered, a folytatást várva - ezek után vállba boxolt, majd felpattan mellőlem. - Na, gyere mert már nagyon éhes vagyok! - mutatott a hasára, és nevetve kisietett a szobámból.

*Sophie szemszöge*

-Hééé emberek, unatkozooom! - kiabáltam szét a lakásban, amire mindenki előbukkant.
-Egyetértek! - szólalt meg mellettem Barbi - Csináljunk már valamit!
-Akkor üvegezzünk! - vetette fel az ötletet Dorine. Ez mindenkinek tetszett. Elszaladtam a konyhába egy üvegért, majd leraktam a szőnyegre, amit már izgatottan körbe ültünk. Dorine megpörgette. Vicky volt a soros.
-Felelsz vagy mersz? - kérdeztem tőle.
-Hmm... Felelek! - vágta rá kissé bizonytalanul.
-Én tudoook! - kiáltott fel Babi - A kérdésem pedig: Mi történt köztetek a parton Jamessel? - erre mindenki mosolyogva a szőke lányra pillantott.
-Semmi! - válaszolt tömören.
-Naaaaa! - kérleltük. - Ugye tudod, hogy a semmitmondó válaszokért büntető feladat jár?
-Ahh, na jó, mesélek! - adta be a derekát végül. - Elkezdte nekem mondani, hogy mennyire jól érzi velem magát, meg minden, aztán már közeledett a szánk, de Carlos közbeszólt!
-Óóóóó! - válaszoltuk egyhangúan, de ki nem vette volna észre Dorine-on azt a különös mosolyt mikor Vikcy kimondta Carlos nevét?
-Azt hiszem valaki szerelmes! - böködtem meg Dorine kezét.
-Mi? Dehogyis....
-Na, persze! - nevettünk rá.
-Egyszerűen csak jófej Carlos.. semmi több! - kezeit az égnek emelve próbálta bizonyítgatni, ezt az egyértelmű hazugságot. Erre mi csak leintettük a kezünkkel, és folytattuk a játékot.




7 megjegyzés:

  1. ohh.. Zsófi.... én és Carlos.. jó vicc :D
    am nagyon jo lett... köviiii
    Dorine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem vicc! :D amúgy kösziii:)

      Törlés
    2. Aki elolvas 1 részt is függő lesz :))) én is az Vagyok, hajrá Zsófiiii
      Dorine

      Törlés
  2. Zsóóó, ez valami szuper! ^^ Mosolyogtaaaam végig :) ejj ez a Carlos elronotta a csóókot :)) Azonnal kérem az új részt,..érthető? NOW!!! ^^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööööm*-* ez jólesik <3 :)) sieteeek:)

      Törlés