2013. február 20., szerda

3. A beautiful morning in the cafe:)

Itt is van a 3. rész! Köszönöm azoknak akik olvassák, örülök, ha tetszik! :) Köszönöm az eddigi kommenteket is, bár meg szeretnélek titeket kérni, hogy ne szidjátok egymást a hozzászólásokban! Remélem ma sem csalódtok bennem:)

Kinyitottam az ajtó, majd értetlen fejjel kérdeztem meg a többieket:
-Hát ti meg mitől vagytok vizesek?
-Hosszú... -nevetett Sophie - De inkább te mesélj, milyen volt?
Leültünk a kanapéra, és mindannyian izgatottan hallgatták a beszámolómat.

*Sophie szemszöge*

Este még kicsit hülyültünk a lányokkal, aztán mind elmentünk aludni.
Reggel Barbi szavaira ébredtem:
-Na, végre, hogy felkeltééél! - mondta kissé elnyújtott hangon - Éhes vagyok!
-Akkor, menj le a konyhába, és egyél valamit! - fordultam át a másik oldalamra, és közben a fülemre tapasztottam egy párnát.
-Lécci, gyere! Amúgy is, van annál jobb, hogy végre mi kelthetjük fel a hétalvókat?
Valahogy erre a gonosz ötletre azonnal levettem a fülemről a párnát, majd felálltam, hogy induljunk ébresztgetni.
-Na, és mire gondoltál? - kérdeztem suttogva, egy ördögi mosollyal az arcomon.
-Hmm.. mit szólnál az ,,ugráljunk az ágyukon, és közben ordibáljunk" módszerhez?
-Benne vagyok! Te menj Vickyhez, addig én felkeltem Dorinet.
Beosontam a szobába. Épp aludt mint a bunda, amikor fölléptem az ágyára, majd elkezdtem ugrálni, és közben az ordibáltam, hogy: -FELKELNI HÉTALVÓ! Mondanom sem kell, rögtön felébredt, már csak azért is mert miközben ugráltam elvesztettem azon a kis helyen a lába alatt az egyensúlyomat, és ráestem.

*Barbi szemszöge*

Halkan besiettem a szobába, majd nekifutásból ráugrottam az ágyra.
-KELÉÉÉS! -kiabáltam.
-Áuuu - dörzsölgette meg Vicky a szemét - ismered azt a szokást, hogy ha valaki szépen alszik, akkor halkan keltsük fel?
-Öhhmm.. hagyj gondolkozzak... nem! - nevettem rá, majd kiöltöttem rá a nyelvemet.

*Sophie szemszöge*

Gyorsan megreggeliztünk, majd felvetődött a bevásárlós téma.
-Kéne valami kaja a hűtőbe, mert teljesen kiürítettük! - panaszkodott Vicky
-Hát, én vállalom a mai bevásárlást, de csak, ha valaki velem tart! - 5 percbe tellett, de végül Barbit rátudtam venni, hogy jöjjön velem.
-Nah, mi indulunk! - köszöntünk el már az ajtóból - majd hívjatok! Ja, és ne felejtsétek befizetni a havi pénzt a lakásra! Na, hello!
Rettentő álmosak voltunk, így útközben betértünk a tegnapi kávézóba. Óriási volt a reggeli forgalom, próbáltam szabad helyet találni, de nem nagyon ment. Nagyon megörültem, mikor végre megláttam két szabad helyet, két srác mellett.
-Barbi, nézd ott van hely! - megrántottam a kezét és az asztal felé húztam. - Egy pillanat... az a két srác Logan és Kendall?! - mondtam ki a gondolataimat hangosan.
-Igen! - mosolygott Barbi - de már nagyon szomjas vagyok, szóval üljünk odaaa!
-Hát, egy próbát megér...

*Vicky szemszöge*

Egész reggel csak Jamesen járt az agyam. Vajon találkozunk még valaha? Vagy csak egy lány leszek neki a díjátadóról? Gondolataimat, a twitterel próbáltam elterelni. Egy tweeten megakadt a szemem:
@jamesmaslow : Fantasztikusan éreztem magam a tegnapi díjátadón. :)
Remélem, azért nem csak a műsor miatt érezte jól magát...
-Hééé, Vicky! - eszméltem fel Dorine kiáltozására.
-Egy pillanat! - ordítottam vissza, miközben kikapcsoltam a laptopot. - Na, most mond! - szaladtam oda hozzá.
-Unakozoooom!
-Ahhjj, komolyan ezért hívtál le? -kérdeztem egy nagy sóhajjal. - amúgy mit szólnál ha elmennénk sétálni? Mire a csajok visszaérnek az 1 év! Hisz ismered őket!
-Okéé!

*Sophie szemszöge*

-Bocsi, szabad ez a két hely? - kérdeztem kissé zavartan - csak mert, nincs több hely és..
-Persze! - vágta rá mosolyogva Logan. De aranyos ezzel a sapival a fején! - Sophie? - vizsgált meg közelebbről.
-Igen! - nevettem rá, örültem, hogy felismert.
-Ti ismeritek egymást? - kérdezte Kendall miközben Loganről rám, majd újra Loganre pillantott.
-Hát, valami olyasmi... - feleltem egy még mindig letörölhetetlen mosollyal az arcomon - tegnap szó szerint összefutottunk a parton!
-Ja, hát akkor üljetek le! - mindketten arrébb csúsztak egy székkel, hogy odaférhessünk. Behuppantam Logie mellé, és rákvörös fejjel üldögéltem, mikor végre megjelent előttünk a pincérnő.
-Jónapot! - köszönt mosolyogva - Mit hozhatok?
-Két kávét kérnénk! - szóltam oda kedvesen, mire ő felfirkált valamit a jegyzetfüzetébe, majd tovább sietett.
Eleinte külön beszélgetett a Bophie és a Kogan páros, de aztán összeterelődött a téma, és azon vettük észre magunkat, hogy önfeledten beszélgetünk egymással. Mindig tudtunk valamit mesélni. Ha mi meséltünk nekik egy Santa Monica-i srácról, aki minden lányra ráír, hogy járna-e vele, ők meséltek nekünk egy régi lány ismerősükről akinek ha megtetszett egy fiú, akkor annak minden cselekedetéről tudott, elvileg egyszer még a WC-be is követett egy srácot. Nagyon sokat nevettünk, a kávénkat már régen megittuk, de egyszerűen nem tudtunk elmenni a székünkről olyan jól szórakoztunk. Akkor eszméltünk csak fel, amikor Barbi megnézte az időt.
-Bakker Sophie, indulnunk kell! Több mint egy órát itt voltunk az 5 perces kávézás helyett!
-Úúúú! - keltem fel a székemről idegesen - Hát remélem még találkozunk! - nevettem rájuk.
-Én is! - mosolygott Logan.
Szomorúan otthagytuk őket, és besiettünk a boltba, hogy beszerezzük azokat, amikért valójában elindultunk.

*Vicky szemszöge*

Dorine-nal elkezdtünk sétálgatni, azokon a gyönyörű utcákon. Közben a rágóját csámcsogta mellettem, és óriási buborékokat fújt belőlük.
-Ahh, ezt láttad? - kérdezte nevetve, miközben a szétpukkadt darabkákat visszanyomta a szájába.
-Na, várj, csinálok egy képet! - előkaptam a telefonom, hogy lefényképezzem.

Amíg nem látta, gyorsan feltöltöttem twittere, és ezt írtam alá: @DorineClark megtalálta a rágógumit... :D

*Sophie szemszöge*

Elkezdtünk vásárolgatni, de én közben kicsit elbambultam a gondolataimmal. A kávézóban történt események jártak a fejemben.
-Héé figyelsz te rám?? - kérdezte Barbi felháborodott arckifejezéssel - Ki vele, min agyalsz már megint?
-Semmin... - nevettem rá majd a polcra tekintettem - Üdítőt már raktál?
-Igen, raktam! Ha figyeltél volna, de látom, hogy máson jár az eszed! Na gyerünk hagyj halljam! - mosolygott rám olyan ,,tudom, hogy valamit titkolsz" arckifejezéssel.
-Jól van... A kávézón gondolkodtam. Imádom Los Angelest, még csak a harmadik nap, de már másodszorra találkozunk...
-Logannel?
-Igen, vele... - kissé elvörösödötten néztem a bevásárlókocsinkat.
-Gondoltam, hogy megint rá gondolsz! - szemeit az égbe meresztette, majd elnevette magát. - na gyere, mert ezek leszedik a fejünket, ha nem viszünk haza kaját!
-Okéé!
Gyorsan összeszedtünk mindent ami szükséges, és rohantunk is haza. Kinyitottam a zárat és izgatottam mondtam:
-Nem hiszitek el kikkel találkoztunk!
Semmi válasz, semmi üdvözlés. Biztosan elmentek. Felnéztem gyorsan twittere, és Vicky kiírása mindent megmagyarázott. Gondolom, megunhatták a várakozást.
-Megjöttünk! - toppantak be végül az ajtón. - Csak elmentünk egy kicsit sétálgatni!
-Igen láttam a képet - mosolyogtam egy nagyot, majd bepakoltunk mindent a hűtőbe.
-Jut eszembe! - kaptam a fejemhez - nem hiszitek el, hogy kikkel kávéztunk ma!
-Na, kikkel? - néztek rám kérdően.
-Logannel, és Kendallel! Kicsit el is ment az idő...
-Na nem szívatsz? - tört ki Dorine-ból a csodálkozás - most azonnal el kell mesélnetek mindent!
-Jól mondja! - bólogatott Vicky helyeslően, mire én belekezdtem a mondanivalómba.







30 megjegyzés:

  1. Ohh nagyon tetszett :)))
    By >D

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Jó-jó, de nem értek sok mindent... Kérdezhetek?

    VálaszTörlés
  3. 1. miért írtál bele egy transzfesztitát?
    2. te csináltad a fotot? mert nem profi fotos készitette a fiukról a képeket, hanem amatőr...
    3.most ez igazi sztori, mert én a twitteren kerestelek titeket, hisz olyan jó fejnek látszotok, kivéve... na jo nem veszekszek :)
    4. Barbinekk bejön Kendalll?
    Csili voltam.... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia te Csilla vagy ki a szar! Nem nagyon érdekel ki vagy szal a lényegre török én vagyok akit folyamatosan le transzfesztitázol és ajánlom hogy hagyd abba te taknyos kölök aki azt se tudja miket hord össze különben nagyon csúnya vége lesz! Remélem vágod te kurva (azt hiszem túl finoman fogalmaztam)!!!

      Törlés
    2. 1.NEM TRANSZFESZTITA!!!!
      2.nem, nem én csinálom, google..
      3.ez a történet KITALÁLT, még az elején leírtam a szereplőknél!
      4.ez még egyenlőre maradjon titok.. :)

      Törlés
  4. Blogírócska:
    nem értem az utólsó válaszod...
    (Gondolom a szőke panpog) :D
    Nem vagyok kurv@ és am ne akard hogy rádküldjem a csáladom.....nekem durvább fegyverem van, de jó akkor nem bánom békén hagylak, de akk. enyém Jamesike... vagy... Logi válasssz MOST na puszó barinőcském
    Csilllllllllád

    VálaszTörlés
  5. Csilllllla, könyörgöm fog már fel, h nincs semmi féle transzfesztita és kérlek ha csak azért irsz ide, hogy szidhass valakit, akkor lecci csak olvasd el a sztorit es leccii ne irj serto dolgokat, mert neked sem esne jol..... vagy igen? mert akkor szivesen szidunk :) EZ VICC VOLT, DE CSAK AZ UTOLSO SOR!!!jol jegyezd meg: ha eggyikunket szidsz.mindenkit szidszallj le.... Szia...kossz h elolvasod
    By >D

    VálaszTörlés
  6. te nyo*mo*rék Csilla, fogd fel hogy nem rolad szol a sztori, jo olvassad, de kussolj mar, es ne szidj olyat akit nem is ismersz, jo? felfogtad? remelem ,mert nem akarok neked pofazni, mivel mar minimum 4× elmondtuk, h nincs benne transzfesztita!!!!

    VálaszTörlés
  7. az elozo, igen en voltam.... DORINE..... vágod?

    VálaszTörlés
  8. Jo.... elárulok v.mit a ti sulitokba járok....nem mertem az igzi nevem ide írni... nem Csilla vagyok... ne szidjatok... nincs barátnőm...kevés van.... nektek szemből szemben nem mertem megmondani, igy gondoltam igy beszólók nektek.... BOCSÁNAT :///
    amikor ezt kitalaltam.... jó ötletek tűnt, de most már nem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi?? Nem is tudod melyik suliba járunk, mert egy szóval sem említettük! Ha ezt beakarod nekem mesélni akkor mondd hogy melyik suliba járunk! És ki vagy te??
      Vicky :*

      Törlés
  9. Am... Csilla vagy akármi is a neved! Én azért szídlak, mert: 1, James már régóta az enyém <3 2, letranszfesztitáztál! 3, miből gondolod, hogy ha beszólogatsz másoknak abból jó sül ki? Jah és vmi... mondd el ki vagy! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia... Hallottam a Kajázóban.....hogy szeretitek a Btr-t, majd kés9bb a blogról.... érted? jaa és még egyszer bocsi, szarul érzem magam... lehetek a barinőtők... irigyellek titeket....bár nem ezt mutattam nektek... vagy észre sem vetettek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizonyísd hogy ismersz minket és lehetünk a barátnőid! :D Melyik suliba járunk melyik városban? :) am... kezdek neked hinni mert a kajálda rész stimmel! :)

      Törlés
  11. Nem Logie sem lesz a tiéd!!!!!!!!!!! amúgy meg nemértem mért tartottad jó ötletnek, hogy beszólsz, hisz abból 99%, hogy nem sül ki jó! nem kéne olyanokat szidnod, akiket nem is ismersz... ha meg tényleg a mi sulinkba jársz azzal van egy kis bökkenő: nem említettük se a vezetéknevünket, se a lakhelyünket, se az iskolánk címét. ezek után már nem is akarom megtudni, mit akartál kihozni ebből az egész hazugságból. de nem volt túl jó ötlet, az biztos

    VálaszTörlés
  12. Csk láttam hogy mindig nevettek, jo kedvetek van.... gondoltam lehetnénk barátnők... először arra gondoltam, hogy megmondom a magamét hogy kemény vagyok és amúgy Kecskemét, és Refi! bocsassatok meg és kezdjük tiszta lappal.... KÉRLek... Logan helyes, James is, Carlos is, Kendall... nem... azt mondtátok...ne a Jamesike...akkor gondoltam Loganke, de akkor neköm a Carlos... :)
    Álnéven: Csiila

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. álnév? hogy akarsz barátkozni, ha azt sem árulod el ki vagy? mond el ki vagy, mert ez így eléggé nem fer.. te mindent tudsz mi meg semmit...

      Törlés
    2. Honnan tudod?? :O Kém vagy? :D Hogy hívnak? Mondd el lécci! :D

      Törlés
  13. Vicky te norm vagy? Kém? majd biztos ez a kurva....
    D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dünná fogd beeh! tom, hogy te vagy az! :D Lehet, hogy kém nem tudhatjuk! :D lécci mondd el, hogy hogy hívnak! :D

      Törlés
  14. :/ ez fájt Vikiiii nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah... düná sötétkém arra mondtam hogy te vagy amikor azt írtad hogy idézem: Vicky te norm vagy? :D

      Törlés
  15. Válaszolj már Te KÉM! :D

    VálaszTörlés
  16. B-vel kezd9dik az igazi nevem, minden nap egyre többbet mondok... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barbi te vagy az?? :D lécci mondd el vagy nem leszünk barik!! :P

      Törlés
  17. Jó éjt, leendő barátnőim :) remélem

    VálaszTörlés
  18. Barbi veled jóba leszek, de "Csillával" nem! Mert nem mondja el, hogy ki ő!! Te szivatsz minket Barbi mi?? :D

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jó lett! Tök jól írsz :) Várom a kövit ;D

    VálaszTörlés