2013. május 1., szerda

Blog Awards and a new character:)

Az előző részecskében megemlítettem a legújabb díjakat amiket mégegyszer megköszönném ~Cherry~-nek és Nanetta Szölősinek! :) Akkor jöjjenek a válaszok a kérdésekre:

KÉRDÉSEK:

1. Volt valami (valaki), ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?

Igen, volt. Régóta kiszerettem volna próbálni a blogolást, és már az ihlet is megfogalmazódott bennem. Nagy szerepet szerintem főként az egyik kedvenc bandám a Big Time Rush és a barátaim játszottak a blog létrejöttében. Alapul 4 nem túl különleges lány életét vettem, amit aztán a részekben próbáltam egyre izgalmasabbá alakítani. (Remélem siekrült is.)

2. Melyik szereplővel tudsz azonosúlni leginkább?

Sophieval. A jellemét és az érzéseit saját magamról próbálom ,,lemásolni". De persze a többi lány tulajdonságait sem nehéz leírnom, hisz a barátaim szokásait vettem hozzájuk alapul.

3. Számodra mit jelent az írás?

Egyfajta kikapcsolódás. Szeretek néha csak leülni a géphez, bekapcsolni a zenét és a kezemet a billentyűzeten pihengetve gondolkozni a sztori folytatásán.

4. Mi volt az első történet amit írtál?

10 éves lehettem, vagy még kisebb amikor nekiálltam egy füzetkébe írni. Persze nem fejeztem be, és szerintem nem is fogom, vagy ha igen akkor előről kezdem az egészet. Néha írtam még Word-be is, de az első ,,komolyabb" írásom az ez a blog volt.

5. Mit szoktál csinálni, ha nincs ihleted?

Bekapcsolom a zenét és elgondolkodom, hogy hogyan lehetne izgalmas folytatást írnom. Ha végképp nem jön, akkor egy kicsit hagyom a gondolkodást, várva, hogy egyszercsak bepattan az ihlet.

És akkor most jöjjenek az én díjazottjaim:) :

Szandi Kovács /Életem a színfalak mögött/

~Cherry~ /Shut up and love me forever , We are crazy and bad, Just two world: New life/

Nanetta Szöllősi /Big Time Stories and Jedward Tales, Forever and Ever/


hüse vivien rusher /Big Time Rush Sztorii , Valahol mindennek el kell kezdődnie.../

RusherForever /Big Time Rush Love Story/

Anna Juhász /Az új kezdet/

anett juhász /Big Time Rush and 4 girl life/

Végül pedig: egy újabb szereplő is megjelent a blogba, íme róla pár aprócska tudnivaló:



/Mendy Parks 21 éves/ Régóta él L.A.-ben, és imád vásárolni. A többi pedig majd úgy is kiderül a sztoriban.

Mégegyszer köszönöm a díjakat, és jó olvasást kívánok a következő részekhez:)









10 megjegyzés:

  1. Jujj, köszönöm szépen! annyira megérdemelted ezeket a díjakat :)))
    éés az új szereplő, ahh alig várom a következő részt..reméltem, hogy többször olvashatom ennek a lánynak a nevét :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöööm, és természetesen nincs mit, hisz megérdemelted;) hát, majd kdierül! :))

      Törlés
  2. Jujjj Zsóófiii :OO nagyon széépeeen köszöönöööm!! ♥ Kiváncsi vagyok az új szereplőőreeee :$ ♥

    VálaszTörlés
  3. Zsóó, köszöönööm! :) Most ami a legfontosabb....HOZD az új részt!!! :D Kíváncsi vagyok nagyon nagyon a következő részre! ^^

    VálaszTörlés
  4. hűhaa köszönööm! siess a következő résszel! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyooon Köszönöööööm!! És nagyon kíváncsi vagyok az új szereplőre! És-és Ahww..... Köszönöm! <3

    VálaszTörlés